„Војенторг“ засад нема своја продајна места у иностранству, али размишљамо на који начин да почнемо реализацију тог плана. Први корак би могао да буде прилагођавање нашег сајта, односно интернет-магазина, захтевима и потребама купаца у иностранству, како би они могли да дођу до одеће са симболма „Армије Русије“, рекао је заменик генералног директора „Војенторга“ Аркадиј Телепњев.
Он је нагласио да даље питање изласка на инострано тржиште захтева озбиљан посао.
Према његовим речима, после отварања прве продавнице „Армије Русије“ у Москви било је много захтева од представника разних земаља, укључујући и Европу, да се роба овог бренда пласира на њихова тржишта.
Говорећи о даљем развоју бренда, Телепњев је рекао да ће и у новим колекцијама бити настављено коришћење војне тематике.
„Разговарајући са представницима модне индустрије, са произвођачима, ми смо схватили да је бренд довољно интересантан и тражен. Сматрамо да војна тематика треба да остане, зато што је то историја, а историја је — љубав ка отаџбини“, нагласио је он.
Телепњев је такође рекао да ће се убудуће, приликом шивења нових колекција, све више користити нови материјали и нове технологије.
„Ми смо створили и експериментални производни комбинат — то је наша јединица у којој се користи најсавременија опрема и технологије. И на тој опреми, уз коришћење квалитетних материјала, ми желимо да направимо квалитетне ствари“, рекао је Телепњев.
Он је истакао и да препознатљивост сваке ствари не треба ба буде то што на себи има крупно исписан бренд, већ да је она квалитетно урађена.
Према његовим речима, „Војенторг“ ће нову колекцију за јесен-зиму представити најкасније до почетка новембра, а истовремено се спрема и колекција за пролеће-лето.
Телепњев је открио да ће нова колекција „наставити тему приказивања историјских догађаја“, али да ће бити и неких „нових момената“.
Према његовим речима, компанија планира да у стварање дизајна укључи и Студио војних уметника „Греков“.
„Мислим да ће бити настављена и сиријска колекција, јер за њом влада велика потражња“, додао је заменик директора „Војенторга“, истичући да ће своје место у новој колекцији пронаћи и „арктичка тема“.
Одећа и модни детаљи „Армије Русије“ су последњих година постали један од омиљених одевних предмета Руса и један од омиљених сувенира које купују туристи приликом посете Русији.
„Армија Русије“ производи војну одећу и додатну опрему ради популаризације руске армије и промовисања патриотизма код младих, а сам бренд је утврдио лично руски министар одбране Сергеј Шојгу, који и сам често наврати и понешто пазари у њиховим радњама.
Како су раније рекли Спутњику у радњама „Армије Русије“, Шојгуу се јако свиђају њихови производи, а највише — кожне јакне. Руског министра одбране смо недавно могли и да видимо у мајици овог бренда, док је са Владимиром Путином био на пецању у Јужном Сибиру.
По правилу, „Армија Русије“ из сезоне у сезону лансира мушке, женске и дечје колекције. Најбоље се продају дуксерице или мајице са ликом руског председника, као и мајице са ликовима Шојгуа и Лаврова. Траже се и шоље, ранчеви, несесери са средствима за личну хигијену, капе, обућа, мараме са логом, али и играчке војника, макете тенкова и других борбених возила, и остали сувенири са војном и патриотском тематиком.
У „Војенторгу“ наводе да су њихове колекције понајвише намењене људима који воде активан стил живота и који се баве спортом, односно онима који са руским војницима деле исте вредности — патриотизам, тимски дух и мобилност.
Подсетимо, Министарство одбране Русије унајмило је акционарско друштво „Војенторг“ у пролеће 2009. године. То је ексклузивни добављач одеће за руске оружане снаге, али такође обезбеђује и кетеринг, нуди услуге купања и прања и води ланац малопродајних објеката.