Како пише магазин „Форбс“, из „Фејсбука“ су објавили да су додатно развили и унапредили свој алат „Повезани чланци“, како би смањили циркулацију и утицај лажних и обмањујућих прича којима је јавност изложена.
Користећи унапређену машинску технологију учења, „Фејсбук“ је навео да сада може да идентификује већи обим потенцијалних обмана на друштвеној мрежи и да их брже усмерава у групу за проверу чињеница коју обавља трећа страна.
Како се наводи у саопштењу, „Фејсбук“ је открио да одређене групе користе његову функцију „Странице“ као канал за ширење лажних вести. Компаније, организације, познате личности и други, користе функцију Фејсбука за своје јавне профиле на овој мрежи.
„Oни који деле приче за које трећа страна која врши проверу чињеница утврди да су лажне, неће више моћи да закупљују рекламни простор на Фејсбуку“, поручила је компанија.