Рекли сте да 12 одсто одраслих у Србији прати „Глас Америке“, али то се не примећује у српској јавности. Спутњик има редакцију у Београду, воде радио-станицу, имају разрађен сајт. Када упоредите колико пута се Спутњик спомиње у српским медијима, а колико „Глас Америке“, очигледно је да Руси добијају ову битку…
— То можда управо показује да треба да радимо више него икад, а не да нисмо потребни, да ми као држава читаву ту ситуацију морамо да схватимо много озбиљније. „Глас Америке“ ту ситуацију схвата озбиљно, а сад мислим да је ред на читаву Америку да одлучи шта је њен глас у свету.
Чини се, међутим, да је Спутњик боље прилагођен на нову реалност дигиталних медија, а да „Глас Америке“ још живи у доба Хладног рата.
— Управо то је био један од наших највећих изазова за ових годину и по дана. Веома касно смо се укључили у дигиталне медије и мислим да смо за кратко време веома напредовали. Сјајна ствар код дигиталних медија јесте у томе да вам нису потребни милиони за опрему. С тим можете брзо да ухватите корак. Сада, када смо се фокусирали на то, један од најважнијих изазова ће нам бити да постанемо ефикаснији у дигиталном свету.
Аманда Бенет је, иначе, дугогодишњи извештач из Кине за „Волстрит журнал“, бивша чланица борда „Пулицерове награде“, ауторка шест књига и некадашња директорка агенције „Блумберг“.