00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Најмоћнија руска локомотива за развој Далеког истока

© Sputnik / Евгениј Бијатов / Уђи у базу фотографијаРуски воз
Руски воз - Sputnik Србија
Пратите нас
Почело је тестирање нове руске локомотиве, најмоћније у земљи. Она је предвиђена за коришћење, пре свега, за Бајкалско-амурску магистралу, која са њом може повећати пропусни капацитет. Истина, произвођачи ће морати да реше још један важан задатак — зависност од америчких мотора.
Ангела Меркел - Sputnik Србија
Руске железнице обећале Меркеловој „путовање из снова“

На Бајкалско-амурској магистрали наредног месеца ће почети тестирање најмоћније локомотиве у Русији — 3ТЕ25КМ2М. Планирано је да на овој магистрали буде извршено тестирање дужине 50.000 километара. Тренутно две нове локомотиве пролазе тестирања у Курској области.

Локомотиву је конструисала „Брјанска фабрика за производњу машина“ на захтев Руских железница.  

Она ће омогућити да се повећа пропусни капацитет на најкомплекснијим деловима БАМ-а. Локомотиве које се сада користе могу превозити само 4,4-5,1 хиљаде тона терета, док ће нова локомотива превозити до 7,1 хиљаде тона. Ово ће омогућити да се повећа превоз терета на годишњем нивоу са 30 на 45 милиона тона, наводи се у прес-служби компаније. 

„Коришћење ове локомотиве на Бајкалско-амурској магистрали помоћи ће како да се повећа број вагона, тако и да се замене старе локомотиве 3ТЕ10МК“, навео је руски холдинг.

Транссибирска железница - Sputnik Србија
Русија и Кина спремају пројекат брзе железнице из Пекинга у Европу

Ако буде било потребно, локомотива ће моћи да се користи не само на Далеком истоку, већ и у европском делу Русије.

„Рад на реконструкцији и развоју Источног полигона железничких пруга траје већ неколико година. Интензивира се трговина са земљама Азијско-пацифичког региона, постављен је задатак за повећање транзитног превоза на траси Европа-Азија, почиње реализација планова за развој зоне БАМ-а. Све то захтева јаче локомотиве“, сматра руски експерт Дмитриј Баранов.

Очекује се да ће бити произвођено 100 локомотива годишње.

Што се тиче мотора, локомотива ће за сада користити америчке GECO12 производње „Џенерал електрик“. Међутим, временом се очекује да ће бити замењени домаћим производом.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала