„Ово је ванредна истрага која покреће питање правичности избора у САД. Након напете анализе правних норми и политике компаније, одлучили смо да са Конгресом поделимо рекламу коју смо пронашли како бисмо помогли властима да заврше витално неопходан посао за процену онога што се десило на изборима 2016. године“, рекао је Шраге.
Према његовим речима, ови подаци неће бити објављени, јер то забрањује савезни закон.
Шраге је казао да Фејсбук није знао ништа о наводној вези између купљене рекламе и Русије. Он је рекао да је могуће да ће бити пронађено још реклама на Фејсбуку повезаних са Русијом.
Друштвена мрежа Фејсбук раније је саопштила да су током предизборне кампање у САД руски ботови купили рекламу на тој друштвеној мрежи како би утицали на исход предизборне трке. Портпарол руског председника Дмитриј Песков изјавио је да Москва са тим нема никакве везе.
ФБИ и Конгрес САД воде истрагу о мешању Русије у изборе у САД, као и о наводним везама председника Доналда Трампа са Русијом, које негирају како у Белој кући, тако и у Кремљу. Специјални тужилац за истрагу је бивши шеф ФБИ Роберт Милер. Русија је више пута одбацивала оптужбе да је покушавала да утиче на изборе у САД, а Песков их је назвао „апсолутно неоснованим“.