00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Без сарадње Срба и Руса нема остварења словенског сна
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Хоће ли бити Трећег светског рата
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Дуалност Милене Павловић Барили“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Руско-кинеско чудо: ЦР929 баца рукавицу „Боингу“ (видео)

© YT/New China TVБудући Кинеско-руски авион CR929
Будући Кинеско-руски авион CR929 - Sputnik Србија
Пратите нас
Породица руско-кинеског широкотрупног авиона за дуге летове званично је названа ЦР929. Слова Ц и Р у називу авиона представљају Кину (China) и Русију (Russia) респективно.

„Назив породице авиона је ЦР929. Основна верзија широкотрупног авиона за дуге летове биће означена као ЦР929-600, млађа верзија ЦР929-500, а старија верзија ЦР929-700“, наводи се у саопштењу Уједињене корпорације за изградњу авиона.

Пројекат стварања оваквог лајнера постоји од 2014. године, када су руска и кинеска страна потписале одговарајући меморандум. Зна се да ће се авион изађивати у Русији, а склапати у Кини. Функцију оператера програма извршаваће заједничко руско-кинеско предузеће China-Russia Commercial Aircraft International Corporation (CRAIC). У петак је такође представљен лого корпорације који ће се налазити на свим авионима ЦР929.

Руско-кинеске војне вежбе у Владивостоку - Sputnik Србија
Русија и Кина вежбају подводне ратове

Планирано је да авион изађе на тржиште 2025-2027. Параметри авиона нису до краја познати. Било је планирано да авиони користе моторе ПД-35, али се у првој фази планира монтажа британског „Ролс-Ројса“ или америчког „Џенерал електрик“.

Трошкови развоја авиона биће 13 милијарди долара, а финансирање ће се вршити паритетно. Раније је саопштено да је Министарство индустрије и трговине Русије упутило Влади захтев за финансирање развоја авиона у износу од 3,9 милијарди рубаља (око 57 милиона евра) за 2018. годину.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала