„Надам се да Џек (директор Твитера Џек Дорси) неће заборавити да саопшти Конгресу како је Твитер понудио порталу РТ-а (RT.com) да потроши велики новац на рекламну кампању за изборе у САД“, написала је Симоњанова на свом налогу.
Hope @jack won’t forget to tell @congressdotgov how @Twitter pitched @RT_com to spend big $$s on US elex ad campaign. pic.twitter.com/7GqoEoSaY8
— Маргарита Симоньян (@M_Simonyan) October 26, 2017
Симоњанова је изразила жаљење због овог корака, између иосталог и због могућих реципрочних мера Русије према америчким медијима.
„Признајем да нисам веровала да Твитер воде америчке обавештајне агенције. Мислила сам да је то теорија завере. Али Твитер је управо ово признао. Много ми је жао. Посебно ми је жао зато што ће амерички медији у Русији сада вероватно осетити сву нежност руских реципрочних мера“, рекла је Симоњанова за Спутњик.
Почетком октобра, главна и одговорна уредница изјавила је да Твитер понудио телевизији рекламну сарадњу. Према њеним речима, ту није било никаквих „мутних“ шема, док је партнер телевизије био присиљен да открије пословну тајну.
У септембру су представници Твитера говорили на затвореним саслушањима у Одбору за обавештајне послове америчког Сената и говорили о „мешању Русије“ у политику земље и раду РТ-а у америчком сегменту друштвене мреже. Према тврђењу Твитера, 2016. године телевизија је потрошила више од 274 хиљаде долара за оглашавање у САД преко налога @RT_com, @RT_America и @ActualidadRT. При томе руководство мреже констатује да су преко тих налога рекламиране вести.
ФБИ и Конгрес истражују наводно мешање Русије у америчке изборе, као и могуће везе са Москвом председника Доналда Трампа. Кремљ и Бела кућа су више пута одбацивали ове оптужбе.