00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Змајева жена“ - прича о Јелени Гатилузио, супрузи деспота Стефана Лазаревића
16:00
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
Одбројавање пред најважније изборе на свету – шта ће бити дан после
17:00
60 мин
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
Слободан Бркић - очи које на оба света гледају
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

„Фејсбук“ уводи транспарентније оглашавање

© Sputnik / Наталья Селиверстова / Уђи у базу фотографијаСтраница друштвене мреже Фејсбук
Страница друштвене мреже Фејсбук - Sputnik Србија
Пратите нас
„Фејсбук“ је данас саопштио да ће оглашавање на тој друштвеној мрежи учинити транспарентнијим и затражио документацију од оглашивача, посебно за политичке и изборне огласе.
Друштвена мрежа Фејсбук - Sputnik Србија
Фејсбук добио британски захтев о утицају Русије на „брегзит“

Компанија „Фејсбук“ увешће проверу идентитета оглашивача за политичке рекламе на друштвеној мрежи као меру за осигурање транспарентности, саопштено је на блогу компаније.

„Када је реч о оглашавању на Фејсбуку, људи би требало да буду у могућности да знају ко су оглашавачи и виде које друге рекламне кампање они спроводе, посебно у политичком оглашавању“, наводи се у саопштењу потпредседника за оглашавање компаније „Фејсбук“ Роба Колдмана.

Према његовим речима, осим верификације идентитета, оглашивачи могу такође да траже да потврдите своју локацију. Притом ће сваки политички оглас морати да садржи информације „ко је платио оглас“. Осим тога, корисници ће моћи да виде које објаве је наручио одређени налог.

У саопштењу се додаје да ће део мере ступити на снагу већ следећег месеца у Канади, а захтеве за политичке рекламе Фејсбук ће применити током наредних савезних избора у САД и другим земљама убудуће.

Раније је „Фејсбук“ тврдио да су током предизборне кампање у САД „руски“ ботови наводно куповали рекламе на овој друштвеној мрежи како би утицали на исход предизборне трке. Портпарол Кремља Дмитриј Песков изјавио је да Москва са тим нема никакве везе. 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала