Одговарајући на питање о суми коју је Русија наводно издвојила за рекламирање, Стреч је изјавио да се ради о износу од око сто хиљада долара, од чега је 46 хиљада потрошено пре избора.
Након тога је затражено да разјасни колики су били трошкови предизборних штабова Хилари Клинтон и Доналда Трампа.
„Заједно око 81 милион долара“, изјавио је правни саветник „Фејсбука“.
Стреч је истакао да је „у поређењу са овим то мала сума“.
Раније су амерички медији оптужили Русију да је подржала Доналда Трампа на изборима путем друштвених мрежа, али нису пружили доказе. Друштвене мреже, укључујући Фејсбук и Твитер, обећале су да ће сарађивати о овом питању са одборима Сената и Представничког дома који воде истрагу о наводном „мешању Русије“ у изборе и „Трампову заверу са Русијом“. Представник компаније „Гугл“ такође је потврдио да ће његова компанија сарађивати у истрази. Постојање „Трампове завере са Русијом“ негирали су и Кремљ и Бела кућа.