Како се наводи, на тој траси, асфалтирано је 4,5 од укупно 12,5 километара, али ће морати да се ради испочетка, јер су уочена бројна оштећења, а утврђено је и да су мајстори уградили глину у основу ауто-пута. За те радове биће потребно око милијарду динара, односно више од осам милиона евра.
„Новости“ пишу да су кривичне пријаве поднете и против директора грађевинских предузећа ПЗП „Београд“ Боре Јелића, АС „Путеви Ужице“ Милана Бојовића и Ратомира Тодоровића, директора АД „Планум“, које су биле извођачи радова.
На списку осумњичених су и инжењери са Института за путеве, „Коридора Србије“ и Саобраћајног института ЦИП, који су били ангажовани као надзорни орган и требало је да укажу на пропусте и коришћење неадекватног материјала.
„Новости“ пишу и да су у Министарству, после извештаја Саобраћајног института ЦИП и „Путева Србије“ о стању ове саобраћајнице, одлучили да надлежни правосудни органи утврде да ли постоји и колика је одговорност људи који су радили на овом пројекту, јер ће санација већ урађеног ауто-пута морати да се плати из буџета.
Изградња ове деонице започела је 2010, а завршена 2014. године, а радови су коштали 75 милиона евра из републичког буџета, што значи да је директну контролу над плаћањем имало ресорно министарство, чији је министар у то време био Милутин Мркоњић, додају „Новости“.