00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
И прадеда Виктора Троицког задужио Србију
06:55
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Александар Први Карађорђевић“
16:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Зорана Михајловић тужи Мркоњића због глине у асфалту

© Tanjug / DRAGAN KUJUNDZICПотпредседница Владе Србије Зорана Михајловић
Потпредседница Владе Србије Зорана Михајловић - Sputnik Србија
Пратите нас
Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, на чијем је челу Зорана Михајловић, поднело је кривичну пријаву Тужилаштву за организовани криминал против 14 одговорних лица на челу са бившим министром Милутином Мркоњићем, због деонице пута Уб—Лајковац на Коридору 11, која никада није пуштена у саобраћај, пишу данашње „Вечерње новости“.
Потпредседница Владе Зорана Михајловић - Sputnik Србија
Зорана Михајловић: Гримаса је била због неправде

Како се наводи, на тој траси, асфалтирано је 4,5 од укупно 12,5 километара, али ће морати да се ради испочетка, јер су уочена бројна оштећења, а утврђено је и да су мајстори уградили глину у основу ауто-пута. За те радове биће потребно око милијарду динара, односно више од осам милиона евра.

„Новости“ пишу да су кривичне пријаве поднете и против директора грађевинских предузећа ПЗП „Београд“ Боре Јелића, АС „Путеви Ужице“ Милана Бојовића и Ратомира Тодоровића, директора АД „Планум“, које су биле извођачи радова.

На списку осумњичених су и инжењери са Института за путеве, „Коридора Србије“ и Саобраћајног института ЦИП, који су били ангажовани као надзорни орган и требало је да укажу на пропусте и коришћење неадекватног материјала.

„Новости“ пишу и да су у Министарству, после извештаја Саобраћајног института ЦИП и „Путева Србије“ о стању ове саобраћајнице, одлучили да надлежни правосудни органи утврде да ли постоји и колика је одговорност људи који су радили на овом пројекту, јер ће санација већ урађеног ауто-пута морати да се плати из буџета.

Изградња ове деонице започела је 2010, а завршена 2014. године, а радови су коштали 75 милиона евра из републичког буџета, што значи да је директну контролу над плаћањем имало ресорно министарство, чији је министар у то време био Милутин Мркоњић, додају „Новости“.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала