То се догодило две недеље након објаве „Твитера“ о одлуци да блокира рекламирање са налога у власништву РТ и Спутњика, упркос чињеници да Спутњик никада није користио платну промоцију на друштвеним мрежама.
„Дана 31. октобра техничко особље није могло да уђе у лични налог, приликом покушаја да се уђе појављује се порука ’Ваш налог је привремено затворен због кршења услова коришћења услуге или политике према провајдеру (услуга).‘ Притом, запослени у Спутњику неколико месеци нису предузимали никакве акције у вези са својим налогом и нису улазили у налог“, истиче прес-служба. Техничко особље упутило је писмо „МоПубу“, на које досад није добило одговор, а засад нема коментара „Твитера“.
На званичном сајту „МоПуба“ наводи се да је компанију „Твитер“ купио 2013. године. Од фебруара 2017. године Спутњик је користио „МоПуб“ у својој апликацији за мобилне уређаје, добијајући неколико пута уплату у првој половини године, а затим је агенција престала да поставља објаве од „МоПуба“. Дана 31. октобра примљена је последња уплата од „МоПуба“ у износу од око сто долара, а укупан износ прихода од фебруара 2017. је нешто више од 3,5 хиљада долара. Прес-служба Спутњика наводи да је „фактички „МоПуб“ активно радио два месеца: у мају и јуну, а онда смо престали да га користимо и примали смо уплате само од корисника старијих верзија“.
Компанија „Твитер“ је 26. октобра саопштила да је одлучила да блокира оглашавање са канала у власништву руских РТ и Спутњика. У саопштењу се наглашава да је одлука донета на основу рада компаније у вези са истрагом „мешања Русије“ у председничке изборе у САД 2016. године. Главни уредник РТ и новинске агенције „Русија севодња“ Маргарита Симоњан је, коментаришући одлуку „Твитера“ да блокира оглашавање са канала у власништву РТ и Спутњика, изразила жаљење због овог корака, између осталог и због могућих реципрочних мера Русије према америчким медијима.