Одговарајући на питање Спутњика по чему се тај руски уређај разликује од постојећих и шта га чини јединственим, Владислав Лесовој, један од конструктора тог геџета, каже:
„Постојећи аларми и будилници особе која управља возилом реагују на положај главе. Ако дође до сна, глава обично пада, и тек тада се укључује сигнализација. Показало се, међутим, да ти постојећи уређаји нису довољно ефикасни.“
Проблем је у томе што се ти будилници активирају прекасно, односно када већ дође до дубоког сна. Познато је да су најважније прве две секунде након што се изгуби пажња, јер онда постоје шансе да се избегне фатални исход.
Статистика каже да је свака пета саобраћајна несрећа управо последица изненадног падања у сан особе која је за воланом. У таквим случајевима готово увек долази до смртног исхода или веома тешких телесних повреда.
Поента тог руског уређаја је што анализом мимике лица може много раније да укључи аларм него код постојећих сличних геџета. Осим тога, он може бити од великог значаја како за возаче, тако и за пилоте, али и машиновође, како би се минимизирао потенцијални смртни исход као последица умора.
Поузданост и тачност рада уређаја у чијој су основи 32-битни процесор АРМ и специјалан програм, додатно осигурава и видео-камера високе резолуције и режим ноћног рада који је ефикасан чак и у потпуном мраку.
Особа која управља возилом не мора на себе да ставља било какве допунске делове, нити рад тог уређаја на било који начин може да смета возачу. Почетак серијске производње је планиран за пролеће/лето 2018. године.