Овај амандман већ је упућен шефу Државне службе за заштиту потрошача (Роспотребнадзор) Ани Поповој и руководиоцу Државне службе за надзор комуникације, информационих технологија и масовних медија (Роскомнадзор) Александру Жарову.
Према мишљењу посланика, ресторани и њихова агресивна реклама намећу Русима штетне гастрономске навике и туђе вредности, истовремено смањујући интересовање за традиционалну руску кухињу.
„Идеологија брзе хране је борба против здравог начина живота. Не једемо своју храну“, нагласио је Чернишов.
Он је подсетио да редовна употреба, на пример, палминог уља, које се користи у припреми брзе хране, доводи до пропадања унутрашњих органа и гојазности.
Посланик је позвао да се појачају провере ресторана брзе хране и да се њихова рекламна саопштења обележе натписом „продукција страног агента“.