Због таквих коментара, више познатих компанија које се рекламира на Јутјубу одлучило је да повуче своје рекламе са тог сајта, па је зато Јутјуб, како би умирио компаније чије рекламе му доносе битан део прихода, укинуо неколико десетина стотина налога, обрисао више од 150.00 сnимака и блокирао коментаре на 625.000 видео-снимака.
Такође, Јутјуб је забранио објављивање реклама уз „више од два милиона видео-снимака и 50.000 канала који су повезивани са породичном садржином, али то није био случај“, преноси француска телевизија Европa 1.
Све је почело када је прошлог петка британски „Тајмс“ објавио да се рекламе великих компанија као што су „Адидас“, „Амазон“ и „Марс“ појављују на Јутјубу поред видео-снимака деце или тинејџера, који су најчешће објављени без „задњих намера“, али који су изазвали педофилске карактере корисника те платформе.
Јутјуб је, такође, саопштио да је пооштрио прописе кад је реч о постављању видео-снимака на којима се појављују деца.
„Имамо јасну политику против видео-снимака и коментара на Јутјубу који представљају децу као сексуалне објекте или их искоришћавају и ми је строго примењујемо сваки пут када смо упозорени на такву садржину“, рекао је портпарол Јутјуба.
Ово је други пут ове године да се Јутјуб суочава са полемиком овог типа, напомиње француска телевизија.
Танјуг