00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
И прадеда Виктора Троицког задужио Србију
06:55
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Александар Први Карађорђевић“
16:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Потврђено за Спутњик: Русија развија футуристички летећи хибрид Ка-90

Пратите нас
Очекује се да ће Ка-90 имати хибридни дизајн, полетаће и слетаће као хеликоптер, а летеће као авион. Очекује се да летелица развије максималну брзину до 800 километара на сат.
Свитање са Међународне свемирске станице, фотографија космонаута Сергеја Рјазанског - Sputnik Србија
Русија прави систем за обарање сателита

Директор руског конструкторског бироа за развој „Камов“ потврдио је дописнику Спутњика да компанија развија први хибридни хеликоптер на свету.

Упитан да ли компанија развија пројекат Ка-90, Олег Желтов је рекао: „Радови су у току.“

Он је прецизирао да тренутна фаза развоја укључује истраживање дизајна модела и аеротунеле.

„Очекујемо да ће развој летелице ускоро достићи практичнију фазу, која осликава идејни пројекат.“

Шта је Ка-90?

Концепт Ка-90 (раније познат као Ка-100) први пут је представљен на међународном салону Хели Русија 2008. у Москви.

Хеликоптер Ка-52 Алигатор - Sputnik Србија
Руски „алигатор“: Ударни хеликоптер Ка-52 за 60 секунди

Очекује се да ће Ка-90 постати прва хибридна летелица на свету, која комбинује карактеристике хеликоптера и авиона. Према информацијама из отворених извора, авион ће користити скраћени хеликоптерски ротор за полетање и слетање.

Када авион достигне брзину од 400 километара на сат, укључује се млазни мотор, а његов ротор склапа се у део на задњем делу авиона. Планирано је да авион током лета у „режиму авиона“ достигне брзину до 700-800 километара на сат.

Главни дизајнер „Камова“ Сергеј Михејев изјавио је 2008. да је пројекат Ка-90, који је првобитно проучаван још 1985. године, али је прекинут уочи распада Совјетског Савеза, поново стављен на разматрање.

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала