„У том правцу радимо са водећим међународним компанијама које су присутне на том тржишту. Радимо на питању развоја бродова не само за истраживања, већ и за туризам“, рекао је Комаров.
Према његовим речима, већ је наступило време када треба „гледати другачије“ на ширење коришћења МКС. Зато ће нова стратегија развоја „Роскосмоса“ биће оријентисана на комерцијални сегмент.
Он је такође саопштио да је „Роскосмос“ усмерен на смањење удела буџетског улагања и на повећање комерцијалне добити.
Директор за развој бизниса и комерцијализацију „Роскосмоса“ Антон Жиганов рекао је да ће та корпорација, ако програми за комерцијални космички туризам буду развијани, почети да превози космичке туристе у орбиту и да их из ње враћа.
Он је такође додао да у Русији постоји компанија „Космокурс“ која ради на изградњи суборбиталног туристичког брода.
„Мислим да ће се почетком наредне године већ видети прелиминарни резултати. Дали смо тој компанији лиценцу, наша предузећа могу да учествују у производњи носача ракета и суборбиталног брода“, закључио је Жиганов.