00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Змајева жена“ - прича о Јелени Гатилузио, супрузи деспота Стефана Лазаревића
16:00
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
Одбројавање пред најважније изборе на свету – шта ће бити дан после
17:00
60 мин
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
Слободан Бркић - очи које на оба света гледају
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

„Луфтханза“ поставља „престоле“ у авионе

© AFP 2023 / DANIEL ROLANDАвиони немачке авио-компаније Луфтханза
Авиони немачке авио-компаније Луфтханза - Sputnik Србија
Пратите нас
„Луфтханза“ је објавила прве фотографије својих нових седишта за пословну (бизнис) класу, направљених као за краљеве, која ће бити доступна путницима њених авиона „Боинг 777-9“, који ће почети да лете 2020. године.

Мање од месец дана након што је „Сингапур ерлајнс“ објавио да ће преуредити своју пословну класу, немачки авио-превозник „Луфтханза“ објавио је преглед сопствених ганц нових седишта у бизнис класи, дизајнираних за предстојећи авион „Боинг 777-9“.

Главна предност нових седишта је што су постављена на такав начин да омогућавају више приватности. Најпрестижније је средње седиште у формацији 1-1-1, дизајнирано у стилу „престола“, које гарантује више личног простора.

​Компанија наводи да се додатни простор у новом „Боингу 777-9“, који нуди ширу кабину од претходних модела, користи како би се олакшао приступ до пролаза са свих седишта за путнике пословне класе. У овом тренутку, путници пословне класе који имају место до прозора су присиљени да пролазе преко друге особе како би дошли до пролаза. Та непријатност ће бити елиминисана.

Нова „Луфтханзина“ седишта, такође, биће свима удобнија за спавање. Пословна седишта обично су направљена да буду у равни и нису дизајнирана да пруже посебан комфор за путнике са различитим навикама за спавање. Новоразвијена седишта имају посебну конструкцију која омогућава рамену да потоне, тако да они који воле да спавају на страни могу удобније да се одморе. А за људе који више воле да се испруже постоје кревети дужине до 2,2 метра.

Путник поправља прозор - Sputnik Србија
Путник током лета причврстио прозор у авиону

Путници ће такође моћи да бирају између веома дугих кревета или двапут већег радног простора. Они ће имати контролу над свим функцијама седишта, вентилацијом и системом за забаву током лета. И као још један бонус, седишта ће бити опремљена већим монитором.

Компанија наводно планира да смести између 45 и 60 пословних путника у флоту од 34 нова авиона, али ће избацити део за прву класу.

„Луфтханза“ није прецизирала да ли ће нову конфигурацију накнадно уградити у неки други свој авион или ће ово бити ексклузивна за њене нове авионе.

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала