„Фалкон хеви“ је притом у свемир понео црвени спортски аутомобил „Тесла Роудстер“, за чијим воланом је „Стармен“, лутка у свемирском оделу названа по великом хиту Дејвида Боуија. Притом у „тесли“ сасвим прикладно из звучника свира музика покојног Боуија, а на аутомобилу стоји и натпис „Don’t panic!“ у очигледној референци на реченицу из култног научнофантастичног романа Дагласа Адамса „Аутостоперски водич кроз галаксију“.
Након што су се бустери одвојили с „Фалкон хевија“ и успешно се вратили на Земљу (што је и један од разлога што ово лансирање кошта готово пет пута мање од најближе конкуренције и ракете „Делта хеви“), „Тесла роудстер“ наставио је свој пут према астероидном појасу између Марса и Јупитера. Првобитно је било предвиђено да уђе у Сунчеву орбиту и у широкој путањи прође поред орбите Марса, али чини се да је планирана путања ипак била промашена.
Само лансирање „Фалкон хевија“, тренутно најмоћније и највеће ракете на свету, обавијено је симболиком. Наиме, ракета је полетела с истог места као и легендарни Сатурн В, најмоћнија ракета у људској историји, којом је НАСА између 1969. и 1972. године слала модуле с људскима посадама на Месец.
Лансирање и лет „Фалкон хевија“, који је висок 70 метара и у ниску Земљину орбиту може да понесе терет тежине од 63,8 тона, коштали су „Спејс екс“ 90 милиона долара. Ако се то чини као много, довољно је погледати очекивану цену лансирања и лета будуће ракете НАСА. Очекује се да ће та летелица бити највећа у историји америчких свемирских летова, висока 113,8 метара и с капацитетом да понесе терет од максимално 130 тона у ниску орбиту Земље, пише Си-Ен-Ен. Али, њено прво лансирање и лет ће НАСА коштати преко милијарду долара, готово 11 пута више него „Фалкон хеви“, пише „Гардијан“.
Успешно пробно лансирање кључна је прекретница за Маскову компанију, која би тиме требало да стекне велику предност над супарницима у борби за уносне уговоре с НАСА, сателитским компанијама и америчком војском. Успешно лансирање похвалио је и први човек НАСА Роберт Лајтфут:
„Сви ми у овом послу знамо колико је рада и труда потребно за први лет било које летелице и препознајемо велики успех. Поносан сам и на рад свог тима из НАСА, нарочито Свемирског центра Кенеди који се трансформисао у космодром који данас користи више различитих компанија. Гледати ’Фалкон хеви‘ како се диже с историјске лансирне рампе која је била почетна тачка на тако великом броју круцијалних мисија било је посебно и валоризовано је рад уложен у трансформацију националне инфраструктуре у ону која пружа подршку и комерцијалним свемирским компанијама“, рекао је Лајтфут, а преноси портал „Технолоџи“.