Ако се узме у обзир да се у Немачкој, као уосталом и у другим западноевропским земљама сада углавном возе аутомобили са „еуро 5“ и „еуро 6“ моторима, а они старијих серија (са моторима „евро 3“ и „евро 4“), који су са лошијим еколошким карактеристикама, па самим тим и већи загађивачи животне средине углавном стоје паркирани на ауто-плацевима, где чекају да буду продати и извезени у земље попут Србије поставља се питање: хоће ли ти застарели модели завршити на српским друмовима?
Каква је ситуација код нас и шта ће Србија учинити да се загађивачи на четири точка протерају са наших улица, у данашњој емисији „Енергија Спутњика“ Јелица Путниковић разговара са Филипом Радовићем, директором Агенције за заштиту животне средине и Бобаном Николићем, генералним секретаром Српске асоцијације увозника нових аутомобила и делова.