00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Нови намети возачима у Србији

Енергија Спутњика с Јелицом Путниковић
Енергија Спутњика с Јелицом Путниковић - Sputnik Србија
Пратите нас
У оквиру малопродајне цене горива возачи у Србији ће ускоро плаћати још два намета: накнаде за биогориво и енергетску ефикасност, укупно 25 пара по литру. Све скупа то значи додатни прилив у државну касу од четири милиона евра.

То што ће возачи у Србији уместо садашњих пет плаћати седам намета биће регулисано усвајањем новог закона о накнадама.

Енергија Спутњика Мићовић Ћулум

Због тога што су ове дажбине на нафтне деривате, посебно дизел гориво, у Србији највеће у односу на суседне земље и регион, возачи у транзиту већ сада танкују резервоаре пре наше границе, а јавна је тајна да и грађани који живе у пограничном подручју одлазе у комшилук да на тамошњим пумпама напуне резервоаре.

О овим проблемима, као и о чињеници да је, на пример, у цену горива убачен и трошак за маркирање и мониторинг горива, који ради приватни конзорцијум иако за то већ постоји надлежна тржишна инспекција, коју потрошачи такође плаћају кроз акцизу, у  „Енергији Спутњика“ Јелица Путниковић разговарала је са Томиславом Мићовићем, генералним секретаром Удружења нафтних компанија Србије, и Небојшом Ћулумом, чланом извршног одбора струковног удружења Српске нафтно-гасне асоцијације и стручним сарадником Националног нафтног комитета Србије.

Саговорнике „Енергије Спутњика“ питали смо и докле се у Србији стигло са обавезним мешањем биодизела у дизел гориво произведено од нафте, као и зашто су европски произвођачи биодизела немоћни пред конкуренцијом из Аргентине.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала