00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Беба и Лола „Београдски играчки центар“: Енергија међу људима је највећи покретач
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пјаф“
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Како изгледа полувековно дружење са гитаром
17:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

„РЖД Интернешенел“ активно ради на деоници Стара Пазова — Нови Сад

Обнављање пруге
Обнављање пруге - Sputnik Србија
Пратите нас
„РЖД Интернешенел“ изводи крупне радове на изградњи тунела и вијадукта, као и на реконструкцији и изградњи двоколосечне железничке пруге на деоници Стара Пазова — Нови Сад у оквиру Анекаса бр. 3.1 и 3.2 уз основни уговор.

У овом тренутку на отвореној прузи Стара Пазова — Инђија, дугој седам километара, завршена је демонтажа контактне мреже, наставља се демонтажа шинских поља и већ су започети земљани радови, наведено је у саопштењу.

На овој деоници, према пројекту, биће изведена реконструкција постојећег колосека, изградња другог колосека и вештачких објеката, укључујући један пешачки потходник и два друмско-пешачка подвожњака у станици Инђија. Након завршетка радова на горњем и доњем строју колосека, деоница ће бити електрификована и опремљена системима за сигнализацију.

Мансурбек Султанов - Sputnik Србија
Спутњик открива: Руске железнице спремне да граде аероекспрес у Београду (видео)

Поред тога, „РЖД Интернешенел“ наставља активне радове на изградњи тунела Чортановци и вијадукта у плавном делу Дунава, чији основни део у овој фази чини побијање шипова. Досад је већ постављено више од половине од укупно 2.500 конструкција, који су предвиђени пројектом. Укупна дужина свих шипова износиће око 80 км, што представља више од дупле дужине деонице Стара Пазова — Нови Сад.

Независни стручњаци редовно контролишу квалитет грађевинских конструкција према преко 10 параметара, како у условима производње, тако и директно на градилишту. Нека контролна испитивања се врше укључујући и директно учешће представника пројектанта — Саобраћајног института ЦИП. Резултати свих испитивања потврђују да сваки шип одговара захтеваним параметрима и показују висок квалитет извођења радова.

Поред тога, надзорни органи, акредитоване лабораторије и независни консултанти на више нивоа контролишу компаније, које изводе радове на бушењу.

Завршетак читавог комплекса радова на деоници планиран је за 2021. годину. Резултат реализације пројекта биће повећање брзине до 200 километара на час, повећање капацитета и нивоа безбедности саобраћаја.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала