00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Сан о слободи“
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Да ли је могућ НАТО без САД?
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Русија прави нови мега пројекат, три пута скупљи од Кримског моста

© Sputnik / Кирилл Ясько / Уђи у базу фотографијаРуско-јапанске војне веже на Сахалину
Руско-јапанске војне веже на Сахалину - Sputnik Србија
Пратите нас
Железнички мост на Сахалину који ће повезати острво са континенталним делом Русије биће 3,5 пута скупљи од Кримског моста, пише „Комерсант“, позивајући се на прелиминарне процене Руских железница.
Руске заставе, ноћни вукови и Захарова: Спектакуларно отварање Кримског моста (видео) - Sputnik Србија
Спектакл на Кримском мосту: Руске заставе и ноћни вукови (видео)

Према документима компаније, пут ће се протезати од Селихина у Хабаровском крају, кроз најужи део Татарског мореуза, до Ниша на Сахалину. Мост ће бити дугачак шест километара, док ће укупна дужина пута износити 585 километара.

Вредност пројекта, према проценама Руских железница, износиће 543,3 милијарди рубаља, до чега ће за мост отићи 252,8 милијарди рубаља. Још 90 милијарди рубаља ће бити потрошено за железничке пруге на Сахалину и скоро 100 милијарди рубаља за дубоководни терминал у Иљинском, одакле ће угаљ бити транспортован возовима.

У компанији су нагласили да су параметри „прелиминарни“, док се пројекат налази у фази израде. Грађевински радови почеће 2019. године.

Како наводе експерти листа, мост на Сахалину ће по километру бити 3,5 скупљи од Кримског моста. То се објашњава трусним тереном, комплексним инжењерско-хидролошким условима, неприступачношћу терена и географском позицијом на крајњем северу.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала