00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Сан о слободи“
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Да ли је могућ НАТО без САД?
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Фејсбук покреће хајку за „руским троловима“

© Sputnik / Наталья Селиверстова / Уђи у базу фотографијаДруштвена мрежа Фејсбук
Друштвена мрежа Фејсбук - Sputnik Србија
Пратите нас
Компанија „Фејсбук“ почела је посебно да обележава политичке рекламе како би се обрачунала с такозваним „руским троловима“ који су наводно користили друштвене мреже да би утицали на исход америчких председничких избора 2016. године, саопштио је телевизијски канал Си-Ен-Ен.

У покушају да онемогући иностраним држављанима да објављују рекламе политичког карактера, компанија ће, како преноси Си-Ен-Ен, тражити од оних који се рекламирају да приложе личне податке – копије докумената и последње четири цифре социјалног осигурања, као и америчку поштанску адресу. 

Гугл, Фејсбук - Sputnik Србија
Већина житеља Запада сматра да „Гугл“ и „Фејсбук“ злоупотребљавају информације

Новим правилима подлежу политичке рекламе у којима се спомињу кандидати за политичке функције, или оне у којима се говори о проблемима наоружања, грађанских права и патриотизму. 

Политичке рекламе биће обележене специјалним знаком, по којем ће моћи да се зна која их је организација платила. Иста правила важиће и на Инстаграму који је у власништву компаније „Фејсбук“. 

Кликтањем на овај знак корисници Фејсбука ће моћи да сазнају колико је људи видело оглас. Политичке рекламе ће бити архивиране и биће доступне за преглед до седам година. 

Амерички законодавци критиковали су раније Фејсбук због тога што ова друштвена мрежа није успела да омогући транспарентност када је реч о политичарима који преко ње делују, као и због тога што је ширила нетачне информације. 

Си-Ен-Ен тврди да су 2016. године „руски тролови“, који су се представљали као Американци, уз помоћ више хиљада лажних налога на Фејсбуку, Инстаграму, Јутјубу и Твитеру, спровели рекламну кампању усмерену на америчке бираче. 

Друштвена мрежа Твитер у четвртак је објавила да уводи нова правила за политичку рекламу, која ће добити посебно обележје, а оглашивачи ће бити дужни да компанији доставе свој бирачки број. Твитер је такође саопштио да ће овог лета покренути Центар за транспарентно рекламирање, који ће достављати додатне информације у вези с овом темом. 


Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала