У покушају да онемогући иностраним држављанима да објављују рекламе политичког карактера, компанија ће, како преноси Си-Ен-Ен, тражити од оних који се рекламирају да приложе личне податке – копије докумената и последње четири цифре социјалног осигурања, као и америчку поштанску адресу.
Новим правилима подлежу политичке рекламе у којима се спомињу кандидати за политичке функције, или оне у којима се говори о проблемима наоружања, грађанских права и патриотизму.
Политичке рекламе биће обележене специјалним знаком, по којем ће моћи да се зна која их је организација платила. Иста правила важиће и на Инстаграму који је у власништву компаније „Фејсбук“.
Кликтањем на овај знак корисници Фејсбука ће моћи да сазнају колико је људи видело оглас. Политичке рекламе ће бити архивиране и биће доступне за преглед до седам година.
Амерички законодавци критиковали су раније Фејсбук због тога што ова друштвена мрежа није успела да омогући транспарентност када је реч о политичарима који преко ње делују, као и због тога што је ширила нетачне информације.
Си-Ен-Ен тврди да су 2016. године „руски тролови“, који су се представљали као Американци, уз помоћ више хиљада лажних налога на Фејсбуку, Инстаграму, Јутјубу и Твитеру, спровели рекламну кампању усмерену на америчке бираче.
Друштвена мрежа Твитер у четвртак је објавила да уводи нова правила за политичку рекламу, која ће добити посебно обележје, а оглашивачи ће бити дужни да компанији доставе свој бирачки број. Твитер је такође саопштио да ће овог лета покренути Центар за транспарентно рекламирање, који ће достављати додатне информације у вези с овом темом.