Шокантно откриће: НАСА пронашла доказ за постојање Марсоваца?

© NASAМарс планета, НАСА
Марс планета, НАСА - Sputnik Србија
„Кјуриосити ровер“ агенције НАСА пронашао је органску материју на Марсу. Реч је о открићу које би могло да докаже да је на Марсу већ постојао живот.
Ванземаљац - Sputnik Србија
Они нас посматрају: Научници закључили — ванземаљци постоје

Молекули наговештавају интригантну могућност да је Марс далеко живљи него што смо то досад мислили.

Иако откриће не расветљује да ли је Марс некада био дом ванземаљцима, оно може да буде доказ древног живота.

Два истраживања откривају нове детаље о томе да на Црвеној планети постоји метан, што би могло да нам помогне да схватимо богату геологију нашег „великог“ комшије.

Један тим је начинио значајан напредак у нашим покушајима да схватимо древну органску материју на Марсу. Она би могла да нам помогне да схватимо да ли је свет некада био насељен, као и шта му се догодило у милијардама година после тога.

Научници су одавно збуњени због открића значајних количина метана на Марсу. На Земљи већину метана производе биолошки извори, што буди наду да је и на Црвеној планети постојао живот.

Нови подаци указују на то да се метан налази испод површине планете. Сезонске промене доводе до тога да метан излази и на површину.

Други објављени рад показује да су органски молекули пронађени у древној стени на Марсу.

Ровер „Кјуриосити“ је узео нове узорке и загрејао их тако да могу да се анализирају молекули који су пуштени.

Подаци показују да постоји одређена материја која је слична материји из органски богатих стена на Земљи.

Индипендент