Султанов је за Прву ТВ казао да је, што се њих тиче, све спремно да крајем јуна или почетком јула ставе први километар коловоза на брзу пругу на деоници Стара Пазова — Нови Сад, која је део брзе пруге од Београда до Будимпеште.
Он је казао да је у току изградња највећег железничког објекта, односно тунела и вијадукта на Фрушкој гори.
Реч је о, како је казао, изградњи две цеви тунела од 2,2 километра који се наставља на вијадукт од 3,2 километара и биће оспособљен за брзине од 200 километара на сат.
„То је најтежа деонице од Београда до Будимпеште и радови иду пуном паром“, навео је Султанов.
Према његовим речима, радови из руског кредита од 800 милиона долара уз српско учешће од 140 милиона долара иду одлично, мада има проблема због имовинских питања.
Како је навео, из тог кредита набављено је 27 дизел моторних возова вредности 100 милиона долара и сви су у саобраћају, а сваки има по 160 путничких места.
В.д. директора Инфраструктуре железница Србије Мирољуб Јефтић захвалио се влади на на шест милијарди евра вредном улагању у српске железнице.
То су, како је навео, пројекти изградње брзе пруге од Београда до Суботице, пруга Ниш—Димитровград, обилазница око Ниша и електрификација те пруге, изградња пруге Ниш—Брестовац.
„Ђунис—Сталаћ је јако тежак терен, треба премостити Мораву на неколико места и изградити 6-7 тунела“, навео је Јефтић.
На питање има ли Србија возове за тако брзе пруге које гради, Јефтић је казао да је у оквиру тог пројекта планирана набавка најсавременијих возних средстава.