Москва је срце празника фудбала, пише „Вашингтон пос“.
Москва личи на било који други велики европски град, „осим што има остатака наслеђа совјетске епохе“. На пример, ту су службеници који понедељком иду метроом на посао, тинејџери у западним брендовима, музичке групе које заобилазите на улици, улични кафићи.
У граду има хамбургерџиница, суши-ресторана и ајриш пабова, ради Убер, заступљен је Епл пеј. Постоје европски спортски аутомобили и јапански седани, али има мало марки из САД. Излази штампа на енглеском језику и брз је интернет. У Москви има много лепих паркова, музеја светске класе и фабрика.
Станице метроа су, пише лист, украшене „декорацијом из личне колекције“. Аутор је нагласио да и најдаља станица има вај-фај, док у неким вагонима има и прикључака за УСБ.
У исто време, наводи се да су у периоду одржавања Светског првенства 2018. станови поскупели, као и увек у таквим случајевима, док туристи имају мало потешкоћа са ћирилицом.