„Сада потпуно озбиљно почињу да разматрају варијанте за стварање механизма 'белих медија' који су, према мишљењу западног естаблишмента, довољно нормални и добри да аудиторијум може да их чита и гледа“, рекла је Симоњанова.
Према њеним речима, медији који се нису нашли на том списку ређе ће се појављивати у понуди претраживача.
„Смислили су веома згодан трик, зову га 'борба против пропаганде' – све што им се не свиђа је пропаганда“, рекла је Симоњанова и нагласила да би међу „забрањеним изворима“ могли да се нађу РТ и Спутњик.
Она је, међутим, навела да агресивна кампања против руских медија може да произведе и супротан ефекат.
„Интересантно је читати оно што је забрањено. Забрањено воће је увек интересантније. За то време, док се све то догађа, наша публика је увећана за трећину“, рекла је Симоњанова.