У документу компаније се наводе стратешки задаци до 2025. и 2030. године.
„Планира се прелазак на нову јединствену понуду производа високог квалитета која предвиђа три типа возова: дневни експрес, ноћни превоз, традиционални воз; три класе сервиса: економска, комфор и бизнис класа. Стари вагони без климе и еколошког тоалета до свог потпуног повлачења из употребе постаће ‘економско-буџетни‘“, наводи се у извештају.
Представник компаније објаснио је Спутњику неке важне детаље такозване привремене лоукост класе, која ће важити у старим вагонима до њиховог одласка из парка.
„Ради се о новим буџетским, јединственим понудама“, саопштио је саговорник агенције.
У целини, према извештају, сервис путника у возовима се дели на три типа и три класе.
„Дневни експрес“ предвиђа путовање до шест сати на растојању до 600 километара. Бизнис класа у том делу предвиђа велики комфор и пуни сервис хотелског нивоа, комфор — списак сервиса за удобно путовање по дану без високих трошкова, економска буџетска — опција са могућим приступом додатним сервисима, економска буџетска опција — без сервиса.
„Ноћни воз“ предвиђа могуће спавање за време пута до 12 сати на растојању од 1,2-1,5 хиљада километара. И ту постоји лукс, комфор, економска и економска буџет класа.
„Традиционални воз“ предвиђа вожњу више од 12 сати на велике даљине. Бизнис, комфор, економске и економске буџет класе.
Пре годину дана компанија је располагала са 19,316 путничких вагона. За период од 2018. до 2025. године планирана је куповина још 7000 вагона.