00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
У којој књижевној епохи живимо
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Русија отвара железничке лоукост линије

© Sputnik / Сергей Сергеев / Уђи у базу фотографијаМосковски воз
Московски воз - Sputnik Србија
Пратите нас
„Федерална путничка компанија“, ћерка Руских железница, планира да издвоји старе вагоне за привремену економску класу, док ће у осталим возовима увести три класе сервиса, наводи се у годишњем извештају компаније.
Аутопут - Sputnik Србија
Русија гради ауто-пут вредан хиљаду милијарди рубаља

У документу компаније се наводе стратешки задаци до 2025. и 2030. године.

„Планира се прелазак на нову јединствену понуду производа високог квалитета која предвиђа три типа возова: дневни експрес, ноћни превоз, традиционални воз; три класе сервиса: економска, комфор и бизнис класа. Стари вагони без климе и еколошког тоалета до свог потпуног повлачења из употребе постаће ‘економско-буџетни‘“, наводи се у извештају.

Представник компаније објаснио је Спутњику неке важне детаље такозване привремене лоукост класе, која ће важити у старим вагонима до њиховог одласка из парка.

„Ради се о новим буџетским, јединственим понудама“, саопштио је саговорник агенције.

У целини, према извештају, сервис путника у возовима се дели на три типа и три класе.

„Дневни експрес“ предвиђа путовање до шест сати на растојању до 600 километара. Бизнис класа у том делу предвиђа велики комфор и пуни сервис хотелског нивоа, комфор — списак сервиса за удобно путовање по дану без високих трошкова, економска буџетска — опција са могућим приступом додатним сервисима, економска буџетска опција — без сервиса.

„Ноћни воз“ предвиђа могуће спавање за време пута до 12 сати на растојању од 1,2-1,5 хиљада километара. И ту постоји лукс, комфор, економска и економска буџет класа.

„Традиционални воз“ предвиђа вожњу више од 12 сати на велике даљине. Бизнис, комфор, економске и економске буџет класе.

Пре годину дана компанија је располагала са 19,316 путничких вагона. За период од 2018. до 2025. године планирана је куповина још 7000 вагона.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала