Међутим, након шест година и четврт милиона бицикала касније, како пише „Њујорк тајмс“, компанија је позната у Силицијумској долини.
Пре данашње инвестиције, „Пелотон“ је објавио да је добио 550 милиона долара од истакнутих инвеститора под вођством ТЦВ, познатог по инвестирању у „Фејсбук“, „Нетфликс“ и „Линкдин“.
„Пелотон“ је сад добио милијарду долара и вредност компаније се попела на 4 милијарде долара.
Комбинација хардвера (собних бицикала) и софтвера (видео-предавања), која је у почетку одбијала инвеститоре, сада се сматра предношћу. Након што „Пелотон“ прода купцима бицикл за 1,995 долара, компанија наплаћује месечну претплату од 39 долара за видео-предавања.
Јаи Хоаг, генерални партнер ТЦВ, упоредио је пословни модел са „Епловим“, „Ајфоновим“ и „Апсторовим“ и рекао да га је „Пелотонов“ месечни приход од претплате подсетио на „Нетфликс“ и „Спотифај“.
„Они (’Пелотон‘) имају сличну прилику за преобликовање фитнеса“, рекао је Хоаг.
Сада, „Пелотоновим“ стопама креће неколико старт-ап компанија, од којих неке копирају „Пелотон“, а друге као „Мирор“ продају фитнес опрему заједно са видео-часовима пилатеса и јоге.
Извор: Њујорк тајмс