00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Из прве руке: Како је седети у неуништивој руској машини

© Јутјуб/MiGFlugЛет у МИГ-у 29
Лет у МИГ-у 29 - Sputnik Србија
Пратите нас
Велика је част и велика одговорност управљати МиГ-ом 29 и у рукама имати моћну машину која даје невероватне могућности да се пилот искаже у посебној димензији, каже за Спутњик пилот инструктор надзвучних борбених авиона Бориша Мандић.
Авион МИГ 29 на аеродроому Батајница - Sputnik Србија
О српским „миговима“ се огласили и амерички медији

Врхунско адреналинско задовољство је управљати МиГ-ом, изводити замишљене маневре и пробијати ограничења, објашњава пилот Мандић.

„Возио сам МиГ-а 21 и МиГ-а 29 и могу вам рећи да је разлика огромна. Разлика је у снази, у маневарским особинама у једном посебном виду експлоатације тог авиона. Исто као кад би са фиће прешли на Формулу један.“

У професионалном смислу, МиГ 29 је изведен из МиГ-а 21. Добре особине МиГ-а 21 су унапређене, усавршене и изведене на један високи ниво и зато МиГ 29 није без разлога најбољи у својој класи борбених авиона.

„Свако ко је у струци потврдиће да је МиГ 29 најбољи, најжилавији, најиздржљивији и најсигурнији на свету. Он има и потребну резерву снаге, има два снажна мотора, има летачке перформансе које су неспорне и које пилоту пружају комоцију. МиГ 29 омогућава и да пилот прави грешке и да се те грешке компензују аеродинамичким особинама које тај авион има. Наоружање, маневарске могућности, перформансе МиГ-а 29 се не могу поредити са МиГ-ом 21 јер је разлика у генерацијама.“

© ЈУТЈУБ/RTМиГ 29
МиГ 29 - Sputnik Србија
МиГ 29

Да би пилот могао да пилотира МиГ-ом 29 мора да буде испуњен медицински критеријум након проласка читаве серије тестова, пре свега због много већег оптерећења којима је пилот изложен.

„Постоји допунска селекција у смислу психофизичких способности. Оптерећење, центрифуга, барокомора… све то морате да прођете да бисте били квалификован пилот  МиГ-а 29. Сваки маневар, експлоатација авиона коју он пружа ствара велико оптерећење које трпи тело пилота.“

МиГ 29 је квалитативни искорак, једна озбиљна, захтевна машина која пилота чини пилотом у сваком смислу, од психофизичке спреме и много теоријског знања, до пуно тренинга на земљи и много сати налета.

„Велико је задовољство, част и привилегија, јер врх пирамиде пилотског војног посла је возити МиГ 29. Војни пилоти су привилеговани што могу да управљају једном таквом врхунском машином која донекле пркоси законима физике, аеродинамике и сили гравитације“, закључује Мандић.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала