00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
06:54
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Сан о слободи“
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Да ли је могућ НАТО без САД?
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Због пада зида на Коридору 10 поднете пријаве против 16 инжењера

© Tanjug / Димитрије ГолТунел на Коридору 10 код Грделичке клисуре
Тунел на Коридору 10 код Грделичке клисуре - Sputnik Србија
Пратите нас
Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре поднело је пријаву Суду части Инжењерске коморе Србије против 16 инжењера, са захтевом да им одузму лиценце, пише „Политика“ која је имала увид у пријаву.

Због пада косине на Коридору 10 у Грделици, ресорна министарка Зорана Михајловић већ је најавила да ће тражити да се свима који су ставили свој потпис на овај пројекат одузму инжењерске лиценце, наводи лист у издању од понедељка.

Пријава је поднета у петак 24. августа против пројектаната, као и оних инжењера који су обављали техничку контролу главног пројекта за изградњу дела ауто-пута Е75 на деоници Грделица (Горње поље) — Царичина долина, преноси Танјуг.

Неке деонице Коридора, попут Српска кућа – Левосоје су најтежа градилишта у Европи. У томе су сагласни и домаћи и страни инжењери. - Sputnik Србија
Чудесни Коридор 10: Надреалне фотографије Србије са најтежег градилишта у Европи

У пријави се наводи да је у последња два месеца „мобилност терена била значајна и кулминирала је тог јутра, када је дошло до урушавања дела конструкције, да би после двадесетак сати дошло до новог обрушавања“.

Основ за подношење пријаве против 16 инжењера је то што су потписали пројекат конструкције која се урушила, што је могло да угрози животе и безбедност људи и за последицу је имало велику материјалну штету.

Наводи се да је захтев Министарства грађевине да се одговорнима одузму лиценце, јер су без дозволе 11 пута мењали трасу ауто-пута.

Првобитно решење из априла 2010. године није било могуће извести на терену, па је извођач радова предложио измену.

Ново решење је претрпело 11 измена, а утврђено је да никада, у складу са законом, није спроведен поступак за измену главног пројекта, нити прибављена нова грађевинска дозвола.

Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре у пријави констатује да се законске процедуре приликом накнадних 11 ревизија нису поштовале, а сумња се да су све допуне главног пројекта последица директног договора између инвеститора и извођача.

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала