Директан пут до високих брзина

© Tanjug / RADE PRELICПочели радови на прузи Београд-Будимпешта
Почели радови на прузи Београд-Будимпешта - Sputnik Србија
Пратите нас
Компанија „РЖД Интернешенел“ саопштила је да је завршила бетонирање првог стуба двоколосечног вијадукта у плавном делу Дунава деонице Стара Пазова — Нови Сад пруге Београд—Будимпешта и већ приступа изградњи првог анкерног стуба.

Укупна дужина овог јединственог железничког двоколосечног моста у Србији, који се састоји од шест делова, достиже три километра. Пројектом је предвиђена укупна уградња 59 стубова, од којих ће се три налазити у централним деловима најдужих распона моста који износе 600 метара. Висина појединих стубова достиже 24 метра, што се може упоредити са висином седмоспратне зграде. Део вијадукта се налази на косини и из тог разлога, како би се обезбедила сигурност грађевине за време њене изградње и коришћења, предвиђено је да се угради 20 заштитних конструкција.

Радови на објекту започети су у новембру прошле године, а већ у децембру су били израђени први бушени шипови који ће постати темељ за читаву конструкцију. Досад је већ уграђено 1.115 од 1.450 шипова потребних за темељ моста и заштитне конструкције. Сваки шип пречника од 1,2 до 1,5 метара улази у тло на дубину до 30 метара и формира поуздан темељ за читаву грађевину.

Након завршетка радова, који је предвиђен за 2021. годину, нови вијадукт, изграђен уз примену напредних грађевинских технологија, омогућиће повећање брзина кретања возова на деоници од 80 до 200 километара, првенствено због поравнања трасе.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала