У основи представе, коју је публика испратила овацијама и дугим аплаузом, налази се музичка партитура Фабриција Касола која инвентивно спаја Моцартов „Реквијем“, афричку музику и још неке правце из музичке традиције.
На ту музику је Плател креирао истовремено минималистички и монументални погребни ритуал, преноси Танјуг.
Обред изводи ансамбл састављен скоро само од Африканаца, а посвећен је непознатој белој жени, чији се последњи сати живота прате преко видео-рада у позадини.
Затварању Битефа присуствовала је, између осталих, и премијерка Ана Брнабић, која је изјавила да је тај фестивал један од најбољих, ако не и најбољи амбасадор културне сцене у иностранству.
„Битеф је амбасадор креативног лица Србије. Битеф је креатива Србије. Битеф показује храброст Србије, оригиналност Србије, иновативност Србије, све оно најлепше што Србија, има и то чини дуги низ година“, истакла је Брнабићева у изјави медијима.
Програм Битефа обухватио је 10 представа из Словеније, Француске, Србије, Немачке, Хрватске, Естоније, Швајцарске, Израела и Белгије.