Наиме, пилоти заправо ни не обраћају пажњу на те овације којима се путници захваљују пилоту за успешан лет, јер су они у том тренутку заузети изузетно озбиљним стварима.
„Приликом слетања пулс се убрзава, притисак је повишен, и ми ништа споредно у том моменту не примећујемо, сву пажњу усмеравамо на уређаје и на сам процес слетања. Због тога ни не чујемо аплаузе“, објашњава пилот једне руске авио-компаније „Константин“.
Према његовим речима, они о аплаузима сазнају тек касније од стујардеса.
„Моје мишљење је да би путници требало да аплаудирају тек када се авион паркира, као и да би то било најисправније“, закључује он.
Сергеј, који ради као пилот већ 30 година, такође се сложио са изјавом свог колеге и закључио да се путници рано радују, будући да су пилоти свој посао „одрадили“ тек кад авион стигне на своје паркирно место.
Он је подсетио на скорашњи случај када је приликом слетања у Сочи авион скренуо са писте и запалио се, када се повредило 18 особа – и тада су путници одмах након слетања на земљу аплаудирали.