Према речима Сатосија, главни задатак је да се направи нови транспортни коридор повезивањем кинеске провинције Ђилин, а касније и других територија, са трајектном линијом ДБС (руски Владивосток – јужнокорејски Донге – јапански Сакаиминато).
„С тим циљем у априлу ове године префектура Тотори, у сарадњи са представницима провинције Ђилин, обезбедила је упловљавање трајекта ДБС у луку Зарубино са каснијим царињењем и превозом робе из луке Зарубино у Кину. У поређењу са луком Даљен постигнута је висока брзина превоза и у исто време откривен низ задатака које треба решити“, навео је он.
Раније је јапански лист „Јимиури“ објавио да Русија и Јапан планирају да искористе Транссибирску железницу за развој такозваног „трећег канала превоза“ робе између две земље.
Тренутно се роба између Русије и Јапана превози ваздухом и морем. Према подацима Министарства саобраћаја Јапана, рокови транспорта морем износе од 53 до 62 дана. Авионом је транспорт много бржи, али и скупљи.
Према подацима стручњака, превоз робе Транссибирском железницом омогућиће да се расходи смање до 40 одсто, док ће рок испоруке износити између 20 и 27 дана.