Према неименованом извору из Министарства саобраћаја, пројекат ће се наћи у плану магистралне инфраструктуре, ако није већ тамо, а конзорцијум инвеститора на сопствену иницијативу може да поднесе званичан захтев Влади у првој половини 2019. године.
Лист „Ведомости“ наглашава да тренутно постоји уговор из 2015. године о јавно-приватном партнерству у изградњи тог пута, али компанија „ВИС Трансстрој“, која је инвеститор и која је требало да заврши посао до 2019. године, још није почела са градњом. У компанији су истакли да је неопходно довршити посао до 2022. године.
Званичник који је прокоментарисао ситуацију уверен је да би уговор могао да буде раскинут, јер би према његовим одредбама пут могао да остане у власништву инвеститора, а не државе.
Како се наводи у тексту, када је уговор склопљен пут је требало да кошта више од 113 милијарди рубаља, а сада његова цена износи око 176 милијарди рубаља. Према речима извора, пут ће коштати између 113 и 115 милијарди рубаља, а средства ће се уштедети помоћу нових пројектних решења.