Прве распоне моста изградиће између стубова висине 6,5 и 4,5 метара. Њихова дужина износиће преко 40 метара за сваки колосек. Укупно ће на вијадукту бити 84 распонске конструкције, а максимална дужина распона износиће 68 метара, наводи компанија у саопштењу.
Сви распони моста ће се бетонирати на висини. Максимална удаљеност од земље износиће 24 метра. Приликом изградње распонских конструкција користиће се кранови са дужином стреле 60 метра, што ће омогућити да се граде два распона истовремено.
Пројектом је предвиђено да ће приликом коришћења вијадукт издржавати максимална оптерећења са обрачунском брзином до 200 км/ч на деоници, а то значи да ће се поред повећаног комфора путничког превоза, стећи и више могућности за превоз терета од много тона, што ће омогућити да се у потпуности искористи географски положај Србије и да се активира развој железничког саобраћаја у земљи.
Подсећамо да „РЖД Интернешенел“ спроводи велике радове на изградњи вијадукта на деоници Стара Пазова — Нови Сад и тунела Чортановци у оквиру Анекса 3.1. уз основни Уговор за изградњу и модернизацију железничке инфраструктуре Србије.