Резултати тог истраживања представљени су студентима Факултета медицинских наука у Крагујевцу на едукативној радионици компаније „Хајнекен Србија“ и Агенције за безбедност саобраћаја под називом „Кад возиш, никада не пиј“ (When you drive, never drink), у оквиру истоимене глобалне кампање „Хајнекен“.
„Наш циљ је једноставан: желимо да одговорна конзумација постане пожељан вид понашања и да као друштво схватимо да не постоји ситуација у којој је прихватљиво возити под дејством алкохола, чиме можемо угрозити своју и безбедност других људи“, рекао је експерт за корпоративне послове у „Хајнекену Србија“ Горан Ступар, саопштено је из те компаније.
Душко Пешић из Агенције за безбедност саобраћаја, која је подржала ову кампању, приказао је студентима реалне примере из саобраћаја и последице вожње под дејством алкохола.
„Саобраћајне незгоде у којима учествују возачи под утицајем алкохола у највећој мери се догађају између 19 и 7 часова ујутро, и то најчешће викендом, о чему наредног дана нажалост читамо у новинама и видимо на телевизији“, казао је Пешић.
Како изгледа возити под дејством алкохола, студенти крагујевачког факултета имали су прилику да испробају на симулатору за вожњу уз употребу наочара које симулирају вид под дејством алкохола, пренео је Танјуг.
Наредна радионица „Кад возиш, никада не пиј“ биће одржана на Факултету техничких наука Универзитета у Новом Саду, наводи се у саопштењу.