Манија Црног петка стиже полако и на Балкан, али ретки су продавци који цене спуштају на тек 10 одсто првобитне. Купци се, ипак, надају да ће јефтиније проћи и гурају се испред рафова, углавном, одеће и беле технике. У Србији, где многе трговце није блам да ставе велики натпис „распродаја“, а цену коригују тек за који динар, сам појам распродаје тек треба да „заживи“ у правом значењу те речи.
У данашњој емисији „Енергија Спутњика“ Јелица Путниковић разговара са Вером Видом, председницом Управног одбора Центра за едукацију и заштиту потрошача, и професором др Гораном Радосављевићем са Факултета за економију, финансије и администрацију (ФЕФА) о томе да ли ће и када Црни петак потрошачима донети праве распродаје као на Западу, односно када ће то престати да буде само маркетиншки трик сналажљивих трговаца.