Према подацима листа, на стотинама документованих страница Фејсбук је имао посебне договоре с одређеним компанијама.
Фејсбук је непрестано растао, добијао на броју корисника и све више зарађивао на рекламама. Партнерске компаније су добиле карактеристике које су их чиниле атрактивнијима, а корисници најпознатије друштвене мреже повезивали су се с пријатељима преко разних сајтова и уређаја, преноси Танјуг.
Ова друштвена мрежа је на тај начин стекла невероватан монопол над личним подацима готово 2,2 милијарде људи, а управљање њима није било транспарентно.
Фејсбук је сарађивао са другим компанијама, било да се ради о оним које су имале сајтове, апликације или претраживаче, а у тој сарадњи су сви добили нешто.
Мајкрософтовом претраживачу „Бинг“ допустио је да без одобрења својих корисника добије увид у све пријатеље које тај корисник има на познатој друштвеној мрежи. И „Нетфликс“ и „Спотифај“ су могли да читају и бришу поруке корисника.
„Амазон“ је добио дозволу Фејсбука да долази до података о корисницима, конкретно до имена и презимена и информација о томе како да их контактира и то преко њихових пријатеља. „Јаху“ је могао да гледа објаве пријатеља корисника чак и овог лета, упркос њиховим изјавама у јавности да су с тим престали почетком године.