„У индустрији играчака, где успех траје од три до пет година, 60 година је велика ствар“, изјавио је директор глобалног бренда „Барби“, преноси сајт „Лејтестли“.
There’s nothing like sliding into the weekend with friends! With the #Barbie DreamHouse, creativity and discovery never ends. ❄️
— Barbie (@Barbie) December 28, 2018
Shop now: https://t.co/ThIGx14OhG. pic.twitter.com/zriXHZfIpf
Барби је позната широм света, као што су то „Кока-кола“ или „Мекдоналдс“, а свој деби имала је на Америчком сајму играчака у Њујорку 9. марта 1959. године, када се први пут појавила, пренео је Танјуг.
Sprinkle, sprinkle snowy star.
— Barbie (@Barbie) December 29, 2018
A chilly Saturday with friends means, warm hearts are never far. ❄️❤️#Barbie pic.twitter.com/CbaqQrl6GY
Од тада је продато више од милијарду ових лутака широм света.