Један број компоненти које се увозе и користе за крила тог авиона производе америчка компанија „Хексел“ и јапански „Торај индустриз“, пише лист. Један од саговорника листа наводи да су залихе довољне за још шест авиона. Сада се решава шта даље.
„Мораће се узимати или кинеске компоненте, које су двапут дебље и теже, или чекати да руска предузећа направе нешто слично“, пише лист, позивајући се на извор.
Теоретски, компоненте би могла да производи Елабушка фабрика за производњу компоненти, али ће морати да пронађе индустријски парк, што може да одложи рокове бар до 2025. године.
Друга опција је да се прикључи структура „Росатома“, која се бави заменом увозних компоненти. „Росатом“ је већ обећао да ће размотрити пружање помоћи.
Међутим, компанија „Ростех“ је саопштила да је тај проблем пренадуван. Према речима представника компаније, постоје страни произвођачи компоненти, али и домаћа производња.
МС-21 ће бити први руски путнички ускотрупни авиона за средња путовања који је направљен у постсовјетској Русији.