00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Андреј Тарасјев, човек који је задужио Србију
06:55
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Цивилизацијски инферно“ и „Бордел Америка“
16:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Спира бритком сабљом по српском фудбалу
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Српски пилоти открили снимке из кокпита: Овако смо чували Путина (видео)

Авион Владимира Путина у пратњи српских митова
Авион Владимира Путина у пратњи српских митова - Sputnik Србија
Пратите нас
Добродошлицу председнику Руске Федерације Владимиру Путину, када је пре недељу дана био у Београду, први су пожелели пилоти мигова 29. Они су га и испратили. Гостујући у Јутарњем програму РТС-а, пилоти Александар Марковић и Дејан Беда открили су процедуру дочека летелица. Донели су и ексклузивне снимке настале током дочека руског председника.

„Када се изводе овакви летови, летови дочека високих званица, удаљеност од цивилног авиона је између 100 и 150 метара. У тренутку када су прављене фотографије и видео-записи, удаљеност је била 100 метара“, објаснио је Александар Маринковић.

Да би поздравили госта који долази, пилоти најпре морају да нађу летелицу. „После проналаска и идентификације ваздухоплова која се врши на два километра, тражи се одобрење за прилазак на удаљеност од 100 до 300 метара. После тога пратимо председнички авион до одређене тачке која је безбедна“, описао је Маринковић процедуру поздрављања.

Председник Русије и делегација са којом је посетио Србију допутовала је у Београд у три авиона.

„Други и трећи авион су били председнички, али не зна се у којем се налази председник у том моменту. Путин је био у другом. Ти авиони могу да мењају најављену путању из безбедносних разлога“, открива Маринковић.

Процедура праћења авиона који иду на слетање је компликована, јер је авион у процесу слетања и друге летелице не смеју да му сметају, већ да се прилагођавају његовој путањи.

Пилот Дејан Беда истиче да је процедура дочека авиона увек иста, људство је увежбано, авиони спремни, али када су посебни задаци и важне личности у питању, као што је то сада био случај, сви се труде да све изведу без грешке, много је већа тензија и припреме су прецизније.

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала