00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
16:00
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
Хоће ли Русија и Америка успети да се договоре и осигурају стабилност у свету?
16:30
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
Најопаснија друштвена мрежа у Америци
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Брисел не пристаје на уједињење Француза и Немаца

© AP Photo / Matthias SchraderСедиште компаније Сименс у Минхену
Седиште компаније Сименс у Минхену - Sputnik Србија
Пратите нас
Европска комисија забранила је спајање два европска гиганта у области железнице, француског „Алстома“ и немачког „Сименса“, наводећи да би тај план донео више штете него користи.

Европска комисија зауставила је план уједињења два највећа произвођача у овој области. „Алстом“ и „Сименс“ кажу да је циљ да спајањем постану конкурентни на светском тржишту у такмичењу са великим произвођачима из Кине, САД и Канаде.

Европска комесарка Маргарет Вестагер, међутим, саопштила је у среду да би тај план донео више штете него користи, јер би на унутрашњем тржишту ЕУ довео до монопола и раста цена за европске кориснике.

Комисија, такође, тврди да претња од кинеске конкуренције не постоји јер највећа кинеска компанија засад производи возове само за кинеско тржиште.

У Француској и Немачкој многи су дочекали ову одлуку на нож, као пример да се европске бирократе слепо држе превазиђених правила конкуренције из деведесетих година, иако се свет променио и конкуренцију треба видети на глобалном а не на европском нивоу. Већ су најављене иницијативе за промену правила.

Између подстицаја стварању европских индустријских гиганата и заштите конкуренције на унутрашњем тржишту, ЕК се одлучила за ово друго, а у томе има подршку и већег броја земаља-чланица.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала