То је за једну трећину више него пре две године, а разлог је што је сваки четврти воз на међународној линији каснио.
Ко се прошле године жалио због кашњења, добио је у просеку око 20 евра, што је за евро више него пре две године.
Своје право на жалбу искористила су 2,7 милиона путника.
ДБ је најављивала да ће смањити стопу кашњења возова, јер је 2017. готово сваки пети међународни воз каснио, а прошле године је био чак сваки четврти, што је рекордно лоша вредност од 2015. године.
Поред тога, прошле године је 10 возова дневно отказивано, а током читаве године 3.500 возова није кренуло са полазне станице.
Као разлог за толики број кашњења, ДБ наводи „бројне екстерне утицаје“, пре свега временске прилике.
Помиње се и штрајк упозорења у децембру, као и затварање пруге након пожара у возу у октобру, преноси Танјуг.
Министар саобраћаја Андреас Шојер је љут на ДБ и поручује да је Немачкој потребна „железница својих грађана“ која заслужује то име, а то значи да постаје тачнија и да пружа бољи сервис, преноси немачки дневник „Билд“.