00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Без сарадње Срба и Руса нема остварења словенског сна
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Хоће ли бити Трећег светског рата
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Дуалност Милене Павловић Барили“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Немачка железница платила 53,6 милиона евра обештећења због кашњења возова

© AFP 2023 / Christof StacheЧовек на железничкој станици у Минхену, у Немачкој
Човек на железничкој станици у Минхену, у Немачкој - Sputnik Србија
Пратите нас
Немачка железница (ДБ) платила је прошле године укупно 53,6 милиона евра обештећења путницима због кашњења.

То је за једну трећину више него пре две године, а разлог је што је сваки четврти воз на међународној линији каснио.

Ко се прошле године жалио због кашњења, добио је у просеку око 20 евра, што је за евро више него пре две године.

Обнављање пруге - Sputnik Србија
Руси изградили првих 10 километара брзе пруге Стара Пазова – Нови Сад

Своје право на жалбу искористила су 2,7 милиона путника.

ДБ је најављивала да ће смањити стопу кашњења возова, јер је 2017. готово сваки пети међународни воз каснио, а прошле године је био чак сваки четврти, што је рекордно лоша вредност од 2015. године.

Поред тога, прошле године је 10 возова дневно отказивано, а током читаве године 3.500 возова није кренуло са полазне станице.

Као разлог за толики број кашњења, ДБ наводи „бројне екстерне утицаје“, пре свега временске прилике.

Помиње се и штрајк упозорења у децембру, као и затварање пруге након пожара у возу у октобру, преноси Танјуг.

Министар саобраћаја Андреас Шојер је љут на ДБ и поручује да је Немачкој потребна „железница својих грађана“ која заслужује то име, а то значи да постаје тачнија и да пружа бољи сервис, преноси немачки дневник „Билд“.  

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала