Стојичић је поднео оставку, потврђено је и у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.
Он је упутио допис Влади Србије, Министарству и председнику Скупштине „Железнице Србије а. д.“ у којем их обавештава да подноси оставку.
Стојичић је навео и да се његов мандат завршио закључно са 17. јануаром ове године.
Он је истакао да је на дужност генералног директора ступио пре четири године конкурсним решењем и наводи да је његов мандат „био и остао условљен проблемима који онемогућавају даљу реализацију процеса реструктурисања железничког сектора“.
Као разлоге за подношење оставке између осталог наводи неусаглашеност Статута „Железнице Србије а. д.“ да Законом о јавним предузећима, немогућност располагања имовином „Железница Србије“ и блокаду жиро рачуна у износу од 767.700.313, 92 динара.
У Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Танјугу је речено да се предузеће „Железнице Србије а. д.“ не бави управљањем железничким пројектима и инфраструктуром на железници, већ наслеђеним дуговима српских железница и имовином.
Такође кажу да су ти процеси при крају и да се испуњавају услови за гашење тог предузећа.
Иначе, српске железнице су раније подељене на четири предузећа: „Инфраструктура железнице Србије“, „Србија воз“, „Србија карго“ и „Железнице Србије а. д.“.
Стојичић је на позицију генералног директора постављен 17. јануара 2015. године.