00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Сан о слободи“
06:56
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
16:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
Најопаснија друштвена мрежа у Америци
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Шеф Железница: Зашто сам дао отказ

© Уступио Спутњику "РЖД Интернешенел"Воз
Воз - Sputnik Србија
Пратите нас
Генерални директор Железница Србије Мирослав Стојичић као разлоге за подношење оставке између осталог наводи неусаглашеност Статута, немогућност располагања имовином и блокаду рачуна предузећа, преноси Б 92.

Стојичић је поднео оставку, потврђено је и у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.

Он је упутио допис Влади Србије, Министарству и председнику Скупштине „Железнице Србије а. д.“ у којем их обавештава да подноси оставку.

Стојичић је навео и да се његов мандат завршио закључно са 17. јануаром ове године.

Воз у Ћуприји - Sputnik Србија
Директор Железница поднео оставку

Он је истакао да је на дужност генералног директора ступио пре четири године конкурсним решењем и наводи да је његов мандат „био и остао условљен проблемима који онемогућавају даљу реализацију процеса реструктурисања железничког сектора“.

Као разлоге за подношење оставке између осталог наводи неусаглашеност Статута „Железнице Србије а. д.“ да Законом о јавним предузећима, немогућност располагања имовином „Железница Србије“ и блокаду жиро рачуна у износу од 767.700.313, 92 динара.

У Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Танјугу је речено да се предузеће „Железнице Србије а. д.“ не бави управљањем железничким пројектима и инфраструктуром на железници, већ наслеђеним дуговима српских железница и имовином.

Такође кажу да су ти процеси при крају и да се испуњавају услови за гашење тог предузећа.

Иначе, српске железнице су раније подељене на четири предузећа: „Инфраструктура железнице Србије“, „Србија воз“, „Србија карго“ и „Железнице Србије а. д.“.

Стојичић је на позицију генералног директора постављен 17. јануара 2015. године.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала