Оиши интерпретира фигуре легендарног балетског играча Вацлава Нижинског, призивајући визије и музику из времена сјајног руског балета.
Петнаестоминутни плес солисте Московског академског музичког театра „Станиславски и Немирович-Данченко“ Алексеја Љубимова и првака Балета Народног позоришта Дејана Коларова био је увод у наступ Полуњина.
Чувено „Посвећење пролећа“ Игора Стравинског у средишту је драматичног плеса Полуњина, који истражује лудило Нижинског и његову потребу да осећа, а не да размишља.
Упечатљивом получасовном игром, Полуњин дочарава бол, снагу, патњу, рањивост, борбу са самим собом.
Од почетног дуа Љубимова и Коларова преко драматичних сцена Полуњина самог на бини, до последње кореографије тројице играча, Оиши истражује светло и таму, сенке, оно што сваки човек има унутар себе.
„Када игра достигне крешендо, ја више не постојим. Постоји само плес“, рекао је својевремено Нижински, а „Посвећење“ је напета, језгровита прича о потрази, сумњи и унутрашњем конфликту.
Публика, која је до последњег места испунила Народно позориште, громогласним аплаузом је поздравила играче и кореографкињу, а деца из неколико балетских школа уручила су славном Полуњину своје радове на папиру.
Балет „Посвећење“ је светску премијеру имао 14. јула прошле године у Сент Морицу у Швајцарској, у оквиру Фестивала културе „Ориген“, а београдска публика ће имати прилику да га погледа и сутра и прекосутра, пренео је Танјуг.
Полуњин је прошле године снимио спот који је приказан на отварању Народног музеја у Београду, након тога је наступио на отварању фестивала „Егзит“ у Новом Саду. У Србији, за коју каже да га инспирише, основао је фондацију чији је циљ да пружи помоћ и подршку играчима, посебно талентованој деци.