Како објашњава Си-Ен-Ен, до грешке је дошло због нетачно поднетог плана лета, који је навео пилота и чланове посаде да помисле да треба да полете за Единбург.
Путници су приметили да је дошло до грешке тек када је авион слетео и када су добили поруку „Добро дошли у Единбург“, додаје Би-Би-Си.
Авион је касније одлетео за Диселдорф, а из „Бритиш ервејза“ наводе да сарађују са компанијом „ВДЛ авијејшен“ (WDL Aviation) како би открили зашто је поднет погрешан план летења.
„ВДЛ авијејшен“ је управљала тим летом преко споразума о лизингу.
„Бритиш ервејз“ претпоставља да је до грешке дошло због авиона који је дан раније летео од Лондона до Единбурга и назад, односно да је неко у „ВДЛ авијејшену“ поновио исти план летења за наредни дан.
У саопштењу „Бритиш ервејза“ наводи се да се компанија извинила путницима због инцидента и истиче да безбедност путника ни у једном тренутку није била угрожена.
Софи Кук (24), која сваке недеље путује од Лондона до Диселдорфа због посла, рекла је да су сви помислили да се пилот шали када је рекао да авион слеће у Единбург.
Она је додала да је пилот касније питао путнике да подигну руке ако желе да иду за Диселдорф.
Сви су подигли руке, додала је Кук.
„Пилот је рекао да не зна како се то догодило. Он је рекао да се то никада раније није десило и да посада покушава да уради шта може“, додала је Кук.