Кинеска телевизија је забележила представљање воза организирано у Ћингдаоу, а пројект развија кинеска државна компанија „Чајна рејлвеј ролинг сток корпорејшн“.
Заменик главног инжењера Динг Сансна казао је како ће прототип моћи да провери кључне технологије и системске компоненте система маглев возова велике брзине, преноси Б92.
Компанија је изградила тестне производне центре за маглев возове велике брзине, а у другој половини године се очекује да ће почети с радом.
Прототип с једним вагоном са производне траке требало би да сиђе 2020. године и обави тестну вожњу од пет километара.
Компанија би 2021. године требало да заврши тестове маглев воза и тако заврши тестни процес.
Споменути воз, уколико би био стављен у функцију, требало би да попуни празнину између возова који иду између 350 и 400 километара на сат и путничких авиона који лете на брзини од 800 километара на сат.
Први комерцијализовани маглев воз у функцију је стављен у Нагоји, у Јапану.